Tidningen Kulturen recenserar ”Därför lämnade jag islamismen” – igen

Därför, omslag2Tidningen Kulturen anmäler min småskrift Därför lämnade jag islamismen (juni 2013) för andra gången. Läs den första här. Denna gång heter recensenten Sofie Niemi. Hon anser att jag har ett ”stort ego”, vilket förmodligen stämmer, men också en ”aldrig sinande entusiasm”. Recensionen avslutas sålunda:

”Förvånande nog så var den främsta effekten av den här boken snarare att jag fick lust att läsa hans poesi. Och jag är inte säker på om det är ett gott eller dåligt betyg.”

Läs recensionen i sin helhet här

Läs mer om mina böcker här

Vill du veta vad som händer? Följ mig på Facebook eller Twitter

Kommentera

