Förstadagsrecensioner

Idag släpptes min nya diktsamling Skymning öfver Upsala (Björkmans förlag). Eftersom jag inte kommer ut på ett stort förlag får jag inte så många förstadagsrecensioner, faktiskt fick jag bara en, i Helsingborgs Dagblad, skriven av poetkollegan Kristian Lundberg. Räknar man bloggar kommer vi upp i tre. Thomas Nydahl anmälde diktsamlingen på sin blogg Vaka över ensamheten och den marxistiske skribenten Björn Nilsson anmälde den på Björnrecension. Alla tre var ganska förmånliga.

Det går att köpa boken direkt av mig. Den kostar 150 kr. Jag bjuder på porto. Sätt in beloppet på plusgirokonto 548413-4. Ange namn och adress.

Läs mer om mina böcker här

Vill du veta vad som händer? Följ mig på Facebook eller Twitter

Kommentera

