Ikväll talar jag på studentföreningen Heimdal

Ikväll kl 19.30 talar jag på den konservativa studentföreningen Heimdal i Uppsala. Jag kommer att redogöra för min omprövning, det vill säga hur jag tänkte förut och hur jag tänker nu. Föredraget utgår från den självbiografiska och självkritiska småskriften En opieätares bekännelser (augusti 2012). Föreningen finns på S:t Larsgatan 10. Gratis inträde för medlemmar. Icke-medlemmar betalar 20 kr. Läs mer på Heimdals hemsida här. Väl mött!

Kommentera

